POUČENÍ O PRÁVĚ SPOTŘEBITELE PODAT OBCHODNÍKOVI ŽÁDOST O NÁPRAVU

Kupující, který je fyzickou osobou - spotřebitelem má právo obrátit se na obchodníka - společnost ISISS, s. r. o., se sídlem: Dunajská 8, 811 08 Bratislava, SR, IČO: 54724805, se žádostí o nápravu, zaslanou na e-mailovou adresu obchodníka info@timeforyou.cz pokud mezi kupujícím - spotřebitelem a obchodníkem vznikne spor z uplatnění práv z odpovědnosti za vady, nebo pokud se kupující - spotřebitel domnívá, že obchodník jinak porušil jeho práva.

Odpoví-li obchodník na žádost o nápravu zamítavě nebo neodpoví-li na ni do 30 (třiceti) dnů ode dne jejího odeslání, má kupující právo obrátit se za účelem ochrany svých spotřebitelských práv na subjekt alternativního řešení sporů podle příslušných ustanovení zákona č. 1/2003. 391/2015 Sb. o alternativním řešení sporů ao změně a doplnění některých zákonů ve znění pozdějších předpisů – podáním návrhu na zahájení alternativního řešení sporu a pokusit se o dosažení dohody o vyřešení sporu zákonem stanoveným postupem. Zároveň, pokud obchodník na žádost o nápravu odpoví zamítavě, obchodník informuje kupujícího – spotřebitele na trvanlivém médiu o příslušných subjektech alternativního řešení sporů.

Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi kupujícím – spotřebitelem a obchodníkem, vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se vztahuje na spory mezi obchodníkem a kupujícím – spotřebitelem, který měl ke dni odeslání objednávky, bydliště, nebo místo obvyklého pobytu v České republice nebo jiném členském státě Evropské unie, než je členský stát Evropské unie, ve kterém má sídlo obchodník.

Subjektem alternativního řešení spotřebitelských sporů je:

Slovenská obchodní inspekce
Ústřední inspektorát
Odbor pro mezinárodní vztahy a alternativní řešení spotřebitelských sporů
se sídlem: Bajkalská 21/A, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27, Slovenská republika
email: ars@soi.sk , adr@soi.sk 
přičemž bližší informace jsou dostupné na
https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
nebo příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství SR, přičemž seznam je dostupný na internetové stránce
https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1

Kupující může v případě smlouvy uzavřené elektronicky využít k alternativnímu řešení svého sporu platformu řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Všechna ostatní práva a povinnosti obchodníka a kupujícího v souvislosti s alternativním řešením sporů se řídí ustanoveními zákona č.j. 391/2015 Sb. o alternativním řešení sporů ao změně a doplnění některých zákonů ve znění pozdějších předpisů.