V případě, že s produktem nejste spokojeni nebo je poškozeni, nefunkční, či nekompletní, můžete jej samozřejmě reklamovat nebo vrátit.
1. Chci vrátit produkt bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí
Produkt, se kterým nejste spokojeni, nám můžete do 14 dnů od přijetí balíčku vrátit bez udání důvodu. Stačí, když vyplníte přiložený vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, a zašlete nám jej spolu s produktem zpět k nám na adresu:
Pro Slovensko:
timeforyou.cz
P.O.BOX 5
958 01 Partizánske
Pro Česko
timeforyou.cz
P.O.BOX 22
687 74 Starý Hrozenkov
Produkt nám prosím pošlete jako doporučený dopis nebo balík na adresu, aby Vám zůstal doklad o odeslání.
Vracené balíčky neposílejte na dobírku! Takto poslané nebudou převzaty!
2. Nesprávné fungování produktu během 14 dnů od převzetí zásilky.
Pokud se stane, že produkt začne nesprávně fungovat, prosíme Vás, abyste nás kontaktovali na info@timeforyou.cz nebo na tel.č. +421 949 000 597 v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00 hodin. Může se stát, že problém dokážeme vyřešit i na dálku.
V opačném případě Vám náš zákaznický servis dá pokyny jak postupovat dále.
Reklamace produktu, který musí být zaslán na naše reklamační oddělení, bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí u nás.
3. Poškozený produkt.
Pokud Vám přišel produkt poškozený a chcete jej reklamovat, prosíme Vás, abyste nás nejpozději do 24 hodin kontaktovali.
Pro rychlejší zpracování Vaší reklamace si připravte následující údaje:
- číslo objednávky nebo balíčku (je-li třeba reklamovat u přepravce)
- fotografii reklamovaného výrobku s balením,
a následně nás kontaktujte na tel.č.
+421 949 000 597 v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00 hodin. nebo na
info@timeforyou.cz.
4. Produkt je po rozbalení nefunkční
Nefunkční produkt můžete reklamovat do 14 dnů ode dne jeho doručení. Stačí, když vyplníte přiložený formulář pro odstoupení od smlouvy a pošlete nám jej na adresu:
Pro Slovensko:
timeforyou.cz
P.O.BOX 5
958 01 Partizánske
Pro Česko
timeforyou.cz
P.O.BOX 22
687 74 Starý Hrozenkov
5. Nekompletní balíček
Omlouváme se, pokud by došlo k takové chybě.
V tomto případě, se nám prosím ozvěte na
info@timeforyou.cz nebo na tel.č.
+421 949 000 597 v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00 hodin. a my Vám chybějící položky zašleme.
6. Doručený jiný produkt než jsem si objednal/a
Omlouváme se, pokud by došlo k takové chybě.
V tomto případě, se nám prosím ozvěte na
info@timeforyou.cz nebo na tel.č.
+421 949 000 597 v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00 hodin. a my Vám chybějící položky zašleme.