Reklamační řád

V případě, že s produktem nejste spokojeni nebo je poškozeni, nefunkční, či nekompletní, můžete jej samozřejmě reklamovat nebo vrátit.

1. Chci vrátit produkt bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí
Produkt, se kterým nejste spokojeni, nám můžete do 14 dnů od přijetí balíčku vrátit bez udání důvodu. Stačí, když vyplníte přiložený vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, a zašlete nám jej spolu s produktem zpět k nám na adresu:
Pro Slovensko:
timeforyou.cz
P.O.BOX 5
958 01 Partizánske

Pro Česko
timeforyou.cz
P.O.BOX 22
687 74 Starý Hrozenkov

Produkt nám prosím pošlete jako doporučený dopis nebo balík na adresu, aby Vám zůstal doklad o odeslání. Vracené balíčky neposílejte na dobírku! Takto poslané nebudou převzaty!

Nejčastější dotazy
Podmínky vrácení bez udání důvodu do 14 od převzetí
Produkt, který vracíte bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí, nesmí být poškozen nebo dlouhodobě používán. Spodní prádlo, plavky, punčochové a ponožkové zboží z důvodu hygieny nevyměňujeme. Totéž platí i pro sortiment hygienických potřeb.
Jak moc lze produkt vyzkoušet?
Abyste mohli posoudit, zda Vám produkt vyhovuje, můžete jej vyzkoušet. Myslí se tím jeho zapnutí a otestování všech jeho funkcí. Je třeba dát pozor, aby se nepoškodil nebo nedošlo k jeho opotřebení. Pokud umíte vyzkoušet produkt i s ochrannými fóliemi a ostatním příslušenstvím, které slouží k ochraně, prosíme Vás, abyste je neodstraňovali.
V jakém časovém rozpětí se mi vrátí peníze?
Peníze se Vám vrátí co nejdříve, avšak nejdéle do 14 dnů od obdržení vráceného produktu námi, formou bankovního převodu nebo platby kartou.
Platím poštovné za vracený produkt já?
Poštovné za vracený produkt si platí zákazník sám.
Musím mít originální obal a příslušenství od produktu?
Prosíme Vás, abyste produkty vraceli spolu s příslušenstvím i s originálním obalem.
Jak mám zvracený produkt zabalit?
Produkt spolu s příslušenstvím a s originální krabicí zabalte tak, aby se přepravou nepoškodili.
2. Nesprávné fungování produktu během 14 dnů od převzetí zásilky.
Pokud se stane, že produkt začne nesprávně fungovat, prosíme Vás, abyste nás kontaktovali na info@timeforyou.cz nebo na tel.č. +421 949 000 597 v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00 hodin. Může se stát, že problém dokážeme vyřešit i na dálku.
V opačném případě Vám náš zákaznický servis dá pokyny jak postupovat dále.
Reklamace produktu, který musí být zaslán na naše reklamační oddělení, bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí u nás.

3. Poškozený produkt.
Pokud Vám přišel produkt poškozený a chcete jej reklamovat, prosíme Vás, abyste nás nejpozději do 24 hodin kontaktovali.
Pro rychlejší zpracování Vaší reklamace si připravte následující údaje:
  • číslo objednávky nebo balíčku (je-li třeba reklamovat u přepravce)
  • fotografii reklamovaného výrobku s balením,
a následně nás kontaktujte na tel.č. +421 949 000 597 v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00 hodin. nebo na info@timeforyou.cz.

Nejčastější dotazy
Kolik bude trvat vyřešení reklamace?
Zpracování Vaší reklamace začíná běžet dnem doručení na naše reklamační oddělení. Snažíme se ji vybavit v co nejkratším čase, nicméně max. doba jejího vyřízení je 30 kalendářních dnů. Porucha produktu bude odstraněna. Pokud ji nelze odstranit, bude Vám zaslán nový produkt nebo vráceny peníze na Váš bankovní účet. *Pro uznání reklamace musí být dodrženy reklamační podmínky. *Reklamační řád (odpovědnost za vady, záruka, reklamace) naleznete přímo na naší stránce v sekci Obchodní podmínky.
Vrací se i originální obal produktu?
Produkt nám prosím vracejte i spolu s originálním obalem neboli krabicí. Stejně tak i se vším příslušenstvím, které k němu patří. Takto kompletní produkt zabalte dostatečně bezpečně, aby se přepravou k nám nemohl poškodit ještě více. * Pro uznání reklamace musí být dodrženy reklamační podmínky. *Reklamační řád (odpovědnost za vady, záruka, reklamace) naleznete přímo na naší stránce v sekci Obchodní podmínky.
Vrací se produkt i s příslušenstvím?
Výrobek je třeba vrátit kompletní, a to i s celým jeho příslušenstvím a originálním obalem/krabicí pro správné posouzení vady a následnou reklamaci.
Platím poštovné za reklamovaný produkt já?
Poštovné za vracený produkt v tomto případě hradíme my.
Co když má balíček již na pohled poškozený obal?
Produkt může být i přes poškozený obal v pořádku. Proto balíček můžete klidně probrat s tím, že je vhodné sepsat s řidičem doručovací služby zápis o škodě do přepravního protokolu.

4. Produkt je po rozbalení nefunkční
Nefunkční produkt můžete reklamovat do 14 dnů ode dne jeho doručení. Stačí, když vyplníte přiložený formulář pro odstoupení od smlouvy a pošlete nám jej na adresu:
Pro Slovensko:
timeforyou.cz
P.O.BOX 5
958 01 Partizánske

Pro Česko
timeforyou.cz
P.O.BOX 22
687 74 Starý Hrozenkov

Nejčastější dotazy
Kolik bude trvat vyřešení reklamace?
Zpracování Vaší reklamace začíná běžet dnem doručení na naše reklamační oddělení. Snažíme se ji vybavit v co nejkratším čase, nicméně max. doba jejího vyřízení je 30 kalendářních dnů. Porucha produktu bude odstraněna. Pokud ji ale nelze odstranit, bude Vám zaslán nový produkt nebo vráceny peníze na Váš bankovní účet. *Pro uznání reklamace musí být dodrženy reklamační podmínky. *Reklamační řád (odpovědnost za vady, záruka, reklamace) naleznete přímo na naší stránce v sekci Obchodní podmínky.
Vrací se i originální obal produktu?
Výrobek nám prosím vracejte i spolu s originálním obalem neboli krabicí. Stejně tak i se vším příslušenstvím, které k produktu patří. Takto kompletní produkt zabalte dostatečně bezpečně, aby se přepravou k nám nemohl poškodit ještě více. * Pro uznání reklamace musí být dodrženy reklamační podmínky. * Reklamační řád (odpovědnost za vady, záruka, reklamace) naleznete přímo na naší stránce v sekci Obchodní podmínky.
Vrací se produkt i s příslušenstvím?
Jak jsme již zmínili výše, je třeba produkt vrátit kompletní, a to i s celým jeho příslušenstvím a originálním obalem/krabicí pro správné posouzení vady a následnou reklamaci.
Platím poštovné za reklamovaný produkt já?
Poštovné za vracený produkt v tomto případě hradíme my.

5. Nekompletní balíček
Omlouváme se, pokud by došlo k takové chybě.
V tomto případě, se nám prosím ozvěte na info@timeforyou.cz nebo na tel.č. +421 949 000 597 v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00 hodin. a my Vám chybějící položky zašleme.

6. Doručený jiný produkt než jsem si objednal/a
Omlouváme se, pokud by došlo k takové chybě.
V tomto případě, se nám prosím ozvěte na info@timeforyou.cz nebo na tel.č. +421 949 000 597 v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00 hodin. a my Vám chybějící položky zašleme.