Najčastejšie otázky

 

MOJE OBJEDNÁVKA

Byla moje objednávka správně dokončena?
Po dokončení objednávky obdržíte potvrzující e-mail o evidování a zpracování Vaší objednávky a s tím souvisejícími informacemi. Někdy tento e-mail může spadnout i do nevyžádané pošty/spamu. Proto Vás prosíme, abyste si zkontrolovali i tuto složku. ...
Chci přidat nebo odebrat produkty z objednávky
Objednávku si můžete upravit, i když jste ji již potvrdili. Stačí, když nám co nejdříve napíšete na info@timeforyou.cz nebo zavoláte na náš zákaznický servis +421 949 000 597 v pondělí až v pátek mezi 9:00 - 15:00 hodin.
Chci spojit 2 vytvořené objednávky do jedné
Objednávku si můžete upravit, i když jste ji již potvrdili. Stačí, když nám co nejdříve napíšete na info@timeforyou.cz nebo zavoláte na náš zákaznický servis +421 949 000 597 v pondělí až v pátek mezi 9:00 - 15:00 hodin.
Chci zaslat fakturu.
Na Váš e-mail je automaticky odeslána faktura.
Chci zrušit již mnou vytvořenou objednávku
Objednávku si můžete zrušit, i když jste ji již potvrdili. Stačí, když nám co nejdříve napíšete na info@timeforyou.cz nebo zavoláte na náš zákaznický servis +421 949 000 597 v pondělí až v pátek mezi 9:00 - 15:00 hodin.
Zobrazit všechny

DOPRAVA A POŠTOVNÉ

Jak rychle mi umíte balíček doručit?
Vaše objednávky se snažíme vyřídit vždy co nejrychleji, a následně předat přepravci, abyste měli balíček doma, co nejdříve. Doba standardního doručení závisí již na samotném druhu dopravy: Packeta - balíček k Vám může dorazit za 1-2 pracovní dny. ...
Kdo mě informuje o doručení?
My Vás informujeme e-mailem o předání balíčku přepravci. Ten se s Vámi spojí v den doručení takto: Packeta: Packeta Vás bude informovat sms a/nebo e-mailem o očekávání dodání balíčku na výdejné místo. V momentě, kdy jej výdejní místo přijme, obdržíte...
Kde se nachází můj balíček?
Pokud do 5 dnů od odeslání nebudete mít balíček doma, kontaktuje náš zákaznický servis na info@timeforyou.cz nebo na tel. čísle +421 949 000 597 v pondělí až v pátek mezi 9:00 - 15:00 hodin.
Chci si nechat zaslat balíček i na jiné místo než domů.
Balíček Vám umíme zaslat na kterékoli místo.
Chci, aby můj balíček převzal na adrese doručení někdo jiný.
Balíček za Vás může probrat kdokoli. Stačí, bude-li daná osoba na místě doručení.
Chci si produkt objednat i mimo Českou republiku.
Balíčky doručujeme i do jiných států. Cena poštovného je však v tomto případě vyšší. Pro upřesnění ceny dopravy kontaktujte přímo náš zákaznický servis.
Nemohl/a jsem převzít balíček.
Pokud Vás kurýr nezastihl na adrese doručení na 1.x, zanechá Vám oznámení o neúspěšném pokusu o doručení. Můžete se s ním tak zpětně spojit a domluvit se na náhradním dni převzetí balíku. Pokud byste měli jakýkoli problém/dotazy, kontaktujte nás na ...
Balíček mi nebyl doručen.
Pokud balíček do 1-5 dnů neobdržíte ode dne expedice, kontaktujte nás na tel.č. +421 949 000 597 nebo na e-mail info@timeforyou.cz v pondělí - pátek mezi 9:00 - 15:00 hodin. Zjistíme, kde se Váš balíček nachází a budeme Vás informovat o jeho doručení...
Zobrazit všechny

ZPŮSOBY PLATBY

Chci si vybrat jakým způsobem zaplatím.
Nabízíme vám 7 platebních metod, které můžete u nás využít. Způsoby platby: Dobírka Poplatek za dobírku je 25 Kč k výši dopravy. Za ​​produkt platíte až PŘI přebírání balíčku. Bankovní převod Bez poplatku. Po dokončení objednávky Vám...
Zobrazit všechny

REKLAMACE/VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Kolik trvá vyřízení reklamace?
Doba vyřízení reklamace je standardně do 30 kalendářních dnů. Přesto se snažíme reklamaci vyřídit, jakmile od Vás balíček obdržíme.
Chci vrátit produkt do 14 dnů bez udání důvodu
Klikněte na odkaz zde.
Nesprávné fungování zboží během 14 dnů od převzetí balíčku.
Klikněte na odkaz zde.
Poškozený produkt.
Klikněte na odkaz zde.
Nefunkční produkt.
Klikněte na odkaz zde.
Nekompletní balíček.
Klikněte na odkaz zde.
Bylo mi doručeno nesprávné zboží.
Klikněte na odkaz zde.
Zobrazit všechny

Pomoc s nákupem

Nalezení oblíbených produktů
Produkty, které hledáte můžete najít 2 způsoby: přes naše kategorie,/li> nebo přes políčko „Vyhledávání“. Naše kategorie jsme rozdělili do více kategorií pro přehlednější zorientování a vyhledávání. Nacházejí se v horní části stránky, jejichž...
Přidání produktů do košíku
Když už máte vybraný výrobek, který jste hledali, jednoduše jej vložte do košíku kliknutím na ikonku „Přidat do košíku“. Před tím si však nejprve zvolte variantu produktu (je-li dostupný), o kterou máte zájem. Může to být například barva nebo velikost...
Dokončení objednávky
Máte-li v košíku vše, co jste chtěli, můžete se přesunout k procesu dokončování objednávky. V těchto krocích si vybíráte způsob platby, doručení a zadáváte své kontaktní údaje. Výhodou registrovaných zákazníků je, že kontaktní údaje již vyplňovat nemusí...
Potvrzení o úspěšném dokončení objednávky
Když jste svou objednávku dokončili, obdržíte od nás e-mail, kde budete mít shrnuty veškeré informace ohledně Vašeho nákupu. Prosíme Vás, abyste si tyto zadané údaje a vybrané zboží znovu zkontrolovali. Někdy e-mail nepřijde do složky „Doručená pošta...
Zobrazit všechny

Nejčastější dotazy

Problém s vytvořením objednávky / Přidání nebo odebrání produktů / Spojení 2 a více vytvořených objednávek do jedné. Jak postupovat?
Stačí, když se nám ozvete na info@timeforyou.cz nebo na tel.č. +421 949 000 597 v pondělí až v pátek mezi 9:00 – 15:00 hodin.
Jsem registrovaný zákazník a zapomněl jsem heslo. Jak postupovat?
Vyplňte svůj e-mail v sekci „Přihlášení/Registrace“, „Zapomněl jsem heslo“, a systém Vám vygeneruje nové heslo, které Vám bude automaticky zasláno na Vaši e-mailovou adresu.
Zobrazit všechny

POTŘEBUJI PORADIT S VÝROBKEM

Vyhledávání výrobku podle jeho ID čísla Máte dotazy ohledně nějakého výrobku?
Nenašli jste v popisu to, co jste hledali? U každého produktu se nachází 5-místné ID číslo produktu. Toto číslo nám stačí jen uvést, a my budeme přesně vědět, o který produkt máte zájem. ID číslo naleznete po rozkliknutí každého produktu pod ikonkou...
Zobrazit všechny