MOJE OBJEDNÁVKA

Byla moje objednávka správně dokončena?
Po dokončení objednávky obdržíte potvrzující e-mail o evidování a zpracování Vaší objednávky a s tím souvisejícími informacemi. Někdy tento e-mail může spadnout i do nevyžádané pošty/spamu. Proto Vás prosíme, abyste si zkontrolovali i tuto složku. ...
Chci přidat nebo odebrat produkty z objednávky
Objednávku si můžete upravit, i když jste ji již potvrdili. Stačí, když nám co nejdříve napíšete na info@timeforyou.cz nebo zavoláte na náš zákaznický servis +421 949 000 597 v pondělí až v pátek mezi 9:00 - 15:00 hodin.
Chci spojit 2 vytvořené objednávky do jedné
Objednávku si můžete upravit, i když jste ji již potvrdili. Stačí, když nám co nejdříve napíšete na info@timeforyou.cz nebo zavoláte na náš zákaznický servis +421 949 000 597 v pondělí až v pátek mezi 9:00 - 15:00 hodin.
Chci zaslat fakturu.
Na Váš e-mail je automaticky odeslána faktura.
Chci zrušit již mnou vytvořenou objednávku
Objednávku si můžete zrušit, i když jste ji již potvrdili. Stačí, když nám co nejdříve napíšete na info@timeforyou.cz nebo zavoláte na náš zákaznický servis +421 949 000 597 v pondělí až v pátek mezi 9:00 - 15:00 hodin.
Prosím, mějte na paměti, že dotazy mohou zadávat pouze přihlášení uživatelé