DOPRAVA A POŠTOVNÉ

Jak rychle mi umíte balíček doručit?
Vaše objednávky se snažíme vyřídit vždy co nejrychleji, a následně předat přepravci, abyste měli balíček doma, co nejdříve. Doba standardního doručení závisí již na samotném druhu dopravy: Packeta - balíček k Vám může dorazit za 1-2 pracovní dny. ...
Kdo mě informuje o doručení?
My Vás informujeme e-mailem o předání balíčku přepravci. Ten se s Vámi spojí v den doručení takto: Packeta: Packeta Vás bude informovat sms a/nebo e-mailem o očekávání dodání balíčku na výdejné místo. V momentě, kdy jej výdejní místo přijme, obdržíte...
Kde se nachází můj balíček?
Pokud do 5 dnů od odeslání nebudete mít balíček doma, kontaktuje náš zákaznický servis na info@timeforyou.cz nebo na tel. čísle +421 949 000 597 v pondělí až v pátek mezi 9:00 - 15:00 hodin.
Chci si nechat zaslat balíček i na jiné místo než domů.
Balíček Vám umíme zaslat na kterékoli místo.
Chci, aby můj balíček převzal na adrese doručení někdo jiný.
Balíček za Vás může probrat kdokoli. Stačí, bude-li daná osoba na místě doručení.
Chci si produkt objednat i mimo Českou republiku.
Balíčky doručujeme i do jiných států. Cena poštovného je však v tomto případě vyšší. Pro upřesnění ceny dopravy kontaktujte přímo náš zákaznický servis.
Nemohl/a jsem převzít balíček.
Pokud Vás kurýr nezastihl na adrese doručení na 1.x, zanechá Vám oznámení o neúspěšném pokusu o doručení. Můžete se s ním tak zpětně spojit a domluvit se na náhradním dni převzetí balíku. Pokud byste měli jakýkoli problém/dotazy, kontaktujte nás na ...
Balíček mi nebyl doručen.
Pokud balíček do 1-5 dnů neobdržíte ode dne expedice, kontaktujte nás na tel.č. +421 949 000 597 nebo na e-mail info@timeforyou.cz v pondělí - pátek mezi 9:00 - 15:00 hodin. Zjistíme, kde se Váš balíček nachází a budeme Vás informovat o jeho doručení...
Prosím, mějte na paměti, že dotazy mohou zadávat pouze přihlášení uživatelé